Автор: Радюк Павло, Оксанюк Максим, Мукомела Кирило, Пасічник Олександр
Керівник: Радюк Павло, старший викладач кафедри комп’ютерних наук
Ідея проекту: Система віртуальної примірки одягу для онлайн ритейлу
Новизна проєкту, актуальність: Ринок онлайн-покупок в галузі роздрібної торгівлі одягу перебуває в активному зростанні у 2023 році. Водночас близько 71% споживачів роблять більше покупок у брендів, які інтегрують доповнену (AR) або віртуальну реальність (VR) у процес купівлі [globalmarketestimates.com]. Позитивне впровадження мобільної комерції також стимулює попит на інструменти для віртуальних сервісів: такі ритейлери, як Shopify, Walmart та Amazon, пропонують сервіси віртуальної примірки, щоб покращити досвід онлайн-покупок [fortunebusinessinsights.com].
Завдання проєкту, кінцевий результат, що необхідно для втілення ідеї: Створити 3D-модель та розробити алгоритм для визначення координат тіла людини: створення точок 3D-моделі як для форм тіла, так і для предметів одягу.. Розробити зручний користувацький інтерфейс, Потрібно залучити обчислювальні ресурси хмарних сервісів, як от AWS або Microsoft Asuze. Крім того, важливе значення матиме активна співпраця з партнерами з роздрібної торгівлі для збору та інтеграції даних, а також зворотний зв’язок із користувачами.
Опис: Наше новаторське рішення призначене для покращення користувацького досвіду під час здійснення онлайн-покупок одягу.
Сфера застосування: B2C: Підлітки та молоді люди віком 14+ B2B: онлайн-ритейлери одягу